Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
82 Trans Am "TAZ" by Saper
Autor Wiadomość
kojot 


Wóz: Chevrolet Camaro
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 707
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-01-09, 15:44   

jeszcze dużo pracy ale widzę że idzie ładnie i profesjonalnie. Efekt końcowy będzie zapewne zajebisty. Powodzenia 8-)
_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=qulbRsifOiI
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-01-17, 08:26   

Dzięki :)

Chyba w przyszłym tygodniu będę musiał wziąć wolne w robocie i wyrwać silnik, skrzynię i most, żeby nie wstrzymywać kolejnych etapów.

Cytat:
- układ hamulcowy by Hektor - jeszcze nie wiadomo jaki


Już Hektor dał znać na fbody.pl więc przyklejam tu:

"13,4 cala z C6, tarcze EBC Turbo Groove juz jada z GB" - zostaje trzymać kciuki, ewentualnie można się pomodlić, żeby cały zestaw zmieścił się w 17" :-|
_________________
WTFWJD?
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-01-28, 00:55   

Małe prace przy dawcy - specjalnie brałem urlop, a Piotrek udostępnił ciepłe miejsce pod dachem :)


Ciekawe zestawienie - trzech przedstawicieli RWD niemiec, japoniec i amerykaniec w garażu :)


I finał pierwszego dnia urlopu: wywalony układ chłodzenia, wyciągnięta wiązka silnika, jakieś pierdoły, wydech, y-pipe, poluzowane śruby tylnych wahaczy, mocowania mostu i jeszcze jakieś pierdoły.


Jutro ciąg dalszy i niestety ostatni dzień urlopu :/

ps. nigdy więcej projektów.
_________________
WTFWJD?
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-02-10, 23:03   

Mały up, co zrobić żeby łatwo wyciągnąć silnik ze skrzynią:
_________________
WTFWJD?
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-04-11, 19:57   

Nic nowego z budą się nie dzieje, jedynie kolejne partsy się pojawiają
dziś doszły dodatkowe wskaźniki:
_________________
WTFWJD?
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-04-11, 20:18   

Dobrze widzę? Zrobiony na zamówienie, czy rozbierałeś i sam tarcze zmieniałeś? :)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-04-11, 20:27   

ntr napisał/a:
Dobrze widzę? Zrobiony na zamówienie, czy rozbierałeś i sam tarcze zmieniałeś? :)


Na zamówienie - akurat była obniżka 20%, więc mogłem dać kilka dolców więcej na logo ;)
_________________
WTFWJD?
 
 
duzy32 

Wóz: Lincoln Continental 3.8
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 5
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2014-04-18, 18:42   

macie ludziska zaciecie...
 
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-08-06, 10:04   

Nadal brak postępów :evil: , jedynie do listy doszła kolejna część :twisted: :

Wydech GMMG/Madhammer 3" - nie mam jeszcze pomysłu na końcówki
_________________
WTFWJD?
 
 
carlito 


Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-08-07, 15:07   

czego nie cutout? :D byśmy odrywali berety babkom jadąc na dwa :D
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-08-28, 10:52   

carlito napisał/a:
czego nie cutout? :D byśmy odrywali berety babkom jadąc na dwa :D


Przy takim wydechu będzie taki sam efekt tylko że przez cały czas :twisted:

Tymczasem kolejne partsy:

- układ hamulcowy by Hektor - C6 13,4" /tarcze: nawiercane i nacinane EBC/klocki Remsa
Trochę to trwało, bo już o tym zestawie rozmawialiśmy w kwietniu 2013, ale logistyka, felgi do sprawdzenia "czy się zmieści", różne problemy... ale zestaw już jest i czeka:

Zdjęcie #1
Zdjęcie #2
Zdjęcie #3

Zestaw dopełnia:
_________________
WTFWJD?
 
 
carlito 


Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-10-07, 22:59   

dobrze to wygląda, i to malowanie felgi czad, wrzuć fotki na nich :)
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-10-08, 10:54   

carlito napisał/a:
dobrze to wygląda, i to malowanie felgi czad, wrzuć fotki na nich :)


Tak wyglądają w słońcu.


Nie udało się ich przymierzyć ze względu na za krótki szpilki, ale wydaje mi się że będzie dobrze :twisted:

To przy okazji dopisze plan na silnik i skrzynie:

Plan był żeby w 2014 roku jeździć na seryjnych napędzie, a zimą 2014/2015 robić silnik i skrzynie. Pierwszego etapu nie udało się skończyć, a 2gi trzeba już zaczynać :roll:

Silnik (mały LTX projekt):
- rozebranie silnika, sprawdzenie i wymiana koniecznych rzeczy, malowanie bloku itp.
- lekki porting głowic
- wałek 224/230 .573/.568 112 LSA
- 1.6 Rockers (Crane)
- Double Valve Springs (Crane)
- LSowe liftersy
- Nowy "Extreme Duty" Timing Chain
- Comp Cams Push Rods
- Nowe śruby heads, main studs, connecting rods - ARP
- Nowe uszczelki głowic i kolektora FEL PRO
- Aeromotive AFPR + wskaźnik
- oczywiście nowe świece, przewody, opti itp.

Skrzynia TH700R4 - wszystkie graty kupione 2012.10:
- nowy baniak TCI na fabryczny stall - dawno już kupiłem, teraz brałbym inny
- TRANSGO SHIFT KIT
- Corvette servo
- TRUTECH LEVEL 1 700R4 REBUILD KIT 1987-1993 RAYBESTOS GPZ105 SUPER 3-4 CLUTCH
- PINLESS ACCUMULATOR SONNAX
- Sonnax governor
- Sonnax BOOST VALVE
- Sonnax Smart Shell
- Sonnax Throttle Valve Sleeve
- BW DUAL CAGE INPUT SPRAG
- Sonnax INPUT SHAFT DRUM REINFORCEMENT KIT
- Ratchet Shifter
- chłodnica 12 x 11 x 3/4 22000 LB.
_________________
WTFWJD?
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-10-08, 18:55   

Wow plan ambitny, czy tylko aby nie za bardzo? Może najpierw jednak go złożyć i pojeździć trochę? Nacieszyć się? :roll:
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-10-08, 20:13   

ntr napisał/a:
Wow plan ambitny, czy tylko aby nie za bardzo? Może najpierw jednak go złożyć i pojeździć trochę? Nacieszyć się? :roll:


nie chce za rok lub wcześniej znowu wyciągać silnika i skrzyni (do której wszystkie części czekaj na półce od 2 lat)
Wkładanie syfu do komory przy takim projekcie jest bez sensu, a malowanie silnika "po amerykańsku" też jest słabe :roll:
_________________
WTFWJD?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group