Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam wszystkich.
Autor Wiadomość
miro.t 

Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 8
Skąd: TG
Wysłany: 2014-02-14, 09:29   Witam wszystkich.

Witam. Mirek jestem. Pokazało mi się z przodu 4x dlatego czas na drugą młodość :) Chce spełnić swoje młodzieńcze marzenie i kupić jakiegoś fajnego amerykanina coupe, muscle car. Znalazłem jedno Camaro 75, zamieściłem prośbę o wycenę i proszę o recenzję czy warto.

http://amerykany.com/viewtopic.php?t=3742

Pracuję w branży gumowej, jakby ktoś coś potrzebował.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez miro.t 2014-02-14, 09:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-14, 09:37   

Witaj,
ale zacznij proszę przygodę z forum od przeczytania regulaminu... :roll:

Abstrahując od faktu, że ocena auta po zdjęciach to jak wróżenie z fusów, to z pewnością nie ma to żadnego związku z problemami technicznymi dla jakich są działy techniczne.
Takie tematy poruszany w dziale handlowym, albo ogólnym (jeśli nie masz na myśli konkretnego egzemplarza).
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
miro.t 

Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 8
Skąd: TG
Wysłany: 2014-02-14, 09:45   

Dziękuje za zwrócenie uwagi.
Będę bardziej uważny.

Miałem nadzieję, że może ktoś z szanownego forum był oglądać to auto i może powiedzieć coś o jego stanie. Ja jestem laikiem, mnie ono odpaliło, fajnie jechało, ale na detalach technicznych to się nie znam.
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-14, 09:54   

Parę osób na forum ma 2gą generację F-Body, więc na pewno coś podpowiedzą :)

Dobre zadbane egzemplarze to tak od 30tys się zaczynają, bazę do odbudowy można już za 15tys wyrwać, z tego co ja się orientuję, ale nie śledzę na bieżąco rynku..
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 35
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-02-14, 11:09   

Daj wiecej zdjec jesli mozesz
 
 
miro.t 

Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 8
Skąd: TG
Wysłany: 2014-02-14, 13:24   

Niestety nie mam więcej zdjęć. Auto ma kosztować ok 24 tyś. dlatego się nad nim zastanowiłem, ale może lepiej odpuścić i poszukać modelu z V8.
 
 
W0-SOPEL 

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 202
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-14, 18:14   

Z tego co pamiętam to samochód przeszedł około roku wstecz remont. Przed remontem cenili go tak samo. Cena za w miarę sensowne Camaro nawet z R6 w granicach 24 tysięcy to dobra cena aczkolwiek pytanie jakiej jakości była ta renowacja. Sam kolor i pomysł na wnętrze zupełnie do mnie nie przemawia. Można coś ciekawszego znaleźć za takie pieniądzę według mnie. Do tego dochodzi Ci koszt rejestracji bo to anglik.
_________________
'79 Chevy Camaro Z28 350 "Dragzie" Sold.
'88 Pontiac Trans Am GTA 305 ''Junkyard Dog'' Sold.
'77 Chevy Camaro Type LT 305 ''Crusher'' Sold.
'87 Chevy Corvette C4 350 ''Freedom Express''.
'79 Pontiac Trans Am 403 ''TwoTireFire''.
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 35
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-02-14, 18:42   

Ja za swojego Camaro'75 dałem 24 tyś. i wymagał generalnego remontu, ale z V8. Jeśli stan jest taki jak na zdjęciach i pod warunkiem że pali, jeździ i hamuje to brałbym za tą kasę bez zastanawiania. Szkoda że ktoś zrobił taką siatką na tabicerce, strasznie to wygląda. Za to kolor tapicerki i budy wygląda jak dla mnie bardzo fajnie, ale to kwestia gustu. NIe przejmuj się że to R6, to można kiedyś wymienić na V8 :)
 
 
cornholio01 


Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 343
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-14, 21:59   

cześć - słuchaj nyosa,dobrze gada,silnik zawsze idzie zmienić,choć i v6 da się lubić ;-)
 
 
 
miro.t 

Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 8
Skąd: TG
Wysłany: 2014-02-15, 09:06   

Dzięki za opinie.
W tym aucie jest jeszcze coś dziwnego. Dostałem zdjęcia dokumentów, oryginalne z 1983 roku. Próbowałem to auto sprawdzić w UK i jego kartoteka jest pusta, czy to w ogóle możliwe, aby ktoś przez 30lat nie robił żadnych przeglądów?
 
 
W0-SOPEL 

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 202
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-15, 09:49   

Nyos przepłaciłeś o jakieś no 6 tysięcy chociaż dla mnie 9 więc marny to był interes. Nie mniej jednak jeśli faktycznie chcesz takie auto to warto rozważyć ten egzemplarz. Grunt żeby miał dowód rejestracyjny angielski i nie będzie problemu z rejestracją. Z tego co mówił kolega na innym forum który siedzi w UK to mają niezły miks jak chcesz sam sobie sprawdzić samochód. Cornholio to auto ma R6..
_________________
'79 Chevy Camaro Z28 350 "Dragzie" Sold.
'88 Pontiac Trans Am GTA 305 ''Junkyard Dog'' Sold.
'77 Chevy Camaro Type LT 305 ''Crusher'' Sold.
'87 Chevy Corvette C4 350 ''Freedom Express''.
'79 Pontiac Trans Am 403 ''TwoTireFire''.
 
 
miro.t 

Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 8
Skąd: TG
Wysłany: 2014-02-15, 10:21   

No właśnie to jest R6 i tu jest zagwostka, bo wnętrze auta jak i blacharka wyglądają bardzo dobrze (nie wiem czy nie za dobrze) tylko ten silnik.
Dostałem zdjęcie dokumentów z 1983 roku jest to dokument V5 i V5/1. Teraz tylko muszę znaleźć kogoś w UK, kto mi go gruntownie sprawdzi, bo nie wiem czy to moje sprawdzenie było rzetelne.
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 35
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-02-15, 11:07   

Olej sprawdzanie papierow i rejestracje z UK. Poniewaz samochd moze pijjsc na zolte blachy nie ma sensu robic oplat tym zlodziejom. Wystarczy ze wezmiesz oswiadczenie od kogos bliskiego o ze Ci ten samochod podarowal. Potem jestrujesz na to oswiadczenie na zolte bladhy, zadnych akcys i latania po urzedach, do zabytku nie trzeba miec papierow, ocYiwscie po za opinia konserwatora i specjalnym przegladem technicznym. OC nie musi miec ciaglosci, przeglad techniczzny robosz raz na zawsze
 
 
cornholio01 


Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 343
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-15, 11:59   

jak sie nie myle to z anglikiem niema problemu z rejestracjaą,jak jest papier v5c,chyba,że w starszych jakoś inaczej,alem głowy niedam sobie uciąć,przywoziłem kiedyś anglika i musiał być dowód v5c do rejestracji,tak mi w pamięci zostało,WO-Sopel,masz racje- nie zwróciłem uwagi ;-)
 
 
 
miro.t 

Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 8
Skąd: TG
Wysłany: 2014-02-15, 12:31   

Panowie, to tak reasumując, jest sens brać auto z takim silnikiem?? Niektórzy twierdza , że z tym silnikiem to kaleka, a nie auto.
Czy lepiej odpuścić i szukać jakiegoś w V-ką?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group