Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przywiatać się wypada więc...
Autor Wiadomość
Kabdul 


Wiek: 42
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 243
Skąd: Zamość
Wysłany: 2013-05-10, 18:06   

Noon napisał/a:
Oglądałem to auto i prawdę powiedziawszy byłem sto procent pewny, że to mina jest bo kosztuje połowę tego co inne V8 stąd go totalnie odpuściłem, a tu proszę...
Musze to przemyśleć i ewentualnie bujnąć się do Łodzi
Dam znać co za decyzja zapadła
pozdrawiam


Wejdź sobie na FKP i poczytaj co się działo z autem przez ostatnie 10 lat, co padało, co było robione i zrobione i będziesz miał wiele rzeczy wyjaśnione.


aż nawet miły będę, tu masz wątki co się działo z camaro od czasów laga czyli od 2008r:

http://www.fbody.pl/forum...hp?f=24&t=13838
http://www.fbody.pl/forum...hp?f=24&t=21623
 
 
Noon 

Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-05-10, 19:06   

Spoko ja już od wczoraj usiłuję się tam wbić, jednak trzeba się zalogować i od wczoraj admin nie zaakceptował mojego nowego konta na f-body, tak więc sobie nie poczytam póki co :twisted:
dzięki za dotychczasową pomoc.
Co jest jeszcze ciekawą opcją z V8, do której to nie trzeba 40 000zł na zakup i druie tyle na remont, może macie jakieś propozycje? Chyba zostałem przekonany o jedynej słuszności V8... miałem V6 ale posłuchałem na yt dźwięku V6 camaro i kibel macie słuszność więc z ciekawości może coś się jeszcze znajdzie na niski budżet? Czy zostaje audi V8 /A6 C4-S4 z V8 bo Lexus zbyt spokojny, jag za szpanerski, a bmw jakoś nie czuje klimatu tego samochodu
Jak już mówiłem grand cherokee I gen to marzenie moje już od lat ale za każdym razem rezygnowałem z zakupu z obawy przed awariami ...
Amerykaniec im starszy tym lepszy wiadomo ale $$..
Pomarudzę trochę chłopaki bo znacie się tu na rzeczy a ja świeżak w temacie, imo na jeepach się trochę znam
 
 
Shogun v8 
Wspierający
Proud Redneck


Wóz: T/A '88 + '82+ Z28 '87
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 335
Skąd: Lublin/Galway
Wysłany: 2013-05-11, 10:02   

Noon napisał/a:
Co jest jeszcze ciekawą opcją z V8, do której to nie trzeba 40 000zł na zakup

Noon, samochodów z V8 na pokładzie, za troche więcej niż połowę tej kwoty i w przyzwoitym stanie jest sporo. Musisz sobie tylko odpowiedzieć na pytanie czego potrzebujesz i co Cię kręci, czy to będzie F-body, G-body, salonka itd. Ma się toczyć wolno i leniwie bulgotać czy zapie..alać?

Spokojnie w tej kwocie możesz szukać caprica z końca lat '80 lub poczatku '90, lub Lincolna Town Cara z podobnych lat, może być Chevy G20 jeśli lubisz weekendowe wyprawy z rodziną, F-body z V8 są fajne ale mało praktyczne na codzień (co nie znaczy że się nie nadają)
Może Corvette C4.
_________________

 
 
 
Noon 

Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-05-11, 11:37   

Ja już podjąłem decyzję, jednak zaczekam i dorzucę trochę $$ do pieca i wówczas odezwę się z konkretnymi propozycjami bo półśrodek to lipa. Podoba mi się zarówno G i F body ale to postaram się dozbierać kasy, żeby móc sobie wybrać coś co mi się będzie podobało i jednak ma mieć V8 nic innego nie chcę.
Co do tego camaro z linku to nie podoba mi się wnętrze i ten czerwony pasek na karoserii no i nie wciąż nie mam dostępu do forum, więc na siłę nie będę szalał mając tylko jedno auto do wyboru - także czekam na przypływ gotówki i wtedy będę szukał.
W międzyczasie może wyłapię sobie kilka modeli i poczytam/popytam sobie o nich na forum.
Pozdrawiam
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 35
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2013-05-11, 13:26   

polecam g-body, ma cos w sobie, albo f-body 2gen
 
 
Noon 

Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-05-11, 15:42   

Będziem coś patrzeć jak będą fundusze co pozwolą na jakiś wybór. V8 musi być
Salonki raczej nie chcę. Samochód ma być czysto weekendowy także spalanie nie ma znaczenia ale wolałbym, żeby miał trochę mocy, a nie 6.6l V8 i 160 KM :D , 200 koni to takie minimum, każde moje auto miało te od 150 - 220 i nie wyobrażam sobie nic słabszego jak te 200 bo nawet lansując się fajnie czasem depnąć żeby obudzić potwora.
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-11, 16:57   

Koni może w niektórych silnikach było z fabryki niewiele ale:
1. było to podyktowane wymogami tamtych czasów i są metody by parę kucy uwolnić
2. Do przodu pcha cię moment, a nie konie, to moment wciska w fotel i przypala gumę na światłach :) A tego z racji pojemności nigdy nie brakowało 8)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Noon 

Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-05-11, 18:02   

Wiem co daje moment a co konie ale właśnie z racji pojemności przydało by się tych koni też pod maską, nie mówię, że latam non stop pełną parą i V max ale lubię jak moc i moment idą ze sobą w parze
Spodobał mi się lincoln town car z g-body , cadillaci tez mi się podobały ale większość jest w fwd :evil: , a to mi się nie widzi. Albo rwd albo 4x4. Do jazdy na co dzień do pracy i po mieście mam fwd
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 35
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2013-05-11, 18:21   

Cytat:
Spodobał mi się lincoln town car z g-body , cadillaci tez mi się podobały ale większość jest w fwd :evil: , a to mi się nie widzi. Albo rwd albo 4x4. Do jazdy na co dzień do pracy i po mieście mam fwd


Nic nie rozumiem :)
 
 
Noon 

Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-05-11, 18:43   

hehe - ja tez nie spoko czasem tak mam :mrgreen:

Chodziło mi o to, że przeglądałem auta, które podpowiedział kolega wyżej i lincoln mi się spodobał. Przy okazji nadmieniłem, ze cadillaci mi się widzą sts ale to przednio - napędówki więc kibel :roll:

Ma ktoś gdzieś może jakąś tabelę z mocami i momentami V6 i V8 z camaro 3 i 4 gen
bo nie mogę znaleźć nigdzie jakie mają momenty obrotowe
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-11, 18:47   

Może naprostuję:
Lincoln (Town Car), to marka Forda i ma napęd na tył.
F-Body/G-Body to platformy GMa (Chevy, Pontiac, Buick, Oldsmobile) i też mają napęd na tył

Nie polecamy też nikomu aut FWD (bo to zwykłe dupowozy), tak więc oczywiście mówimy tu praktycznie tylko o RWD.

Najpierw warto określić się, jakiego auta szukasz? Dużego sedana, coupe, ternówki, vana, cabrio, z jakich lat i w jakim budżecie, bo fajnych aut amerykańskich jest całe mnóstwo.
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 35
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2013-05-11, 18:48   

Nie wiem czy jest taka tabela, przyjedz na zlot do Hrubieszowa poogladaj samochody, przejedz sie i wtedy zdecyduj, lapiej wybrac raz a nie zalowac
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-11, 18:50   

Noon napisał/a:
Ma ktoś gdzieś może jakąś tabelę z mocami i momentami V6 i V8 z camaro 3 i 4 gen
bo nie mogę znaleźć nigdzie jakie mają momenty obrotowe


A patrzyłeś na Wikipedii?
http://en.wikipedia.org/w...ird_generation)
http://en.wikipedia.org/w...rth_generation)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Noon 

Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-05-11, 19:07   

Na wiki jak wlazłem w silniki i przejrzałem dokładnie całość to jest. V6 ma mało kucy i mały moment - czyli ani mocy ani momentu ani dźwięku - zero frajdy.

Co ja chcę? Chyba skłaniam najbardziej się do coupe z Ttop... :idea:

A jeszcze pytanie jak to jest ze swapem (gdybym znalazł w dobrą budę z V6)
Swap na V8 jest skomplikowany? skrzynia mosty są inne? czy może motor pasuje niemalże plug&play?
najbardziej podoba mi się camaro 4 gen sprzed liftu i 3 gen
 
 
Kabdul 


Wiek: 42
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 243
Skąd: Zamość
Wysłany: 2013-05-11, 20:25   

Cytat:
najbardziej podoba mi się camaro 4 gen sprzed liftu


Cytat:
Co do tego camaro z linku to nie podoba mi się wnętrze i ten czerwony pasek na karoserii no i nie wciąż nie mam dostępu do forum, więc na siłę nie będę szalał mając tylko jedno auto do wyboru - także czekam na przypływ gotówki i wtedy będę szukał.


O wiele wiele łatwiej ci będzie pasek zmyć i ewentualnie fotele kupić od polifta niż swapować silnik :-)

Pojedź, zobacz Betty bo pewnie taniej nie będzie w kwestii LT1, będziesz miał porównanie do dalszych poszukiwań, pomacasz V8, zobaczysz co to fbody pomodzone na fun i ogień. :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group