[SOUND] Pierdzące obciachowo V6? Wystarczy tylko Flowmaster! |
Autor |
Wiadomość |
ntr
Administrator GM driver :-)

Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2311 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-02-24, 10:35 [SOUND] Pierdzące obciachowo V6? Wystarczy tylko Flowmaster!
|
|
|
Ten tłumik (Flowmaster 10 lub 40 series) robi robotę.
Naprawdę nie sądziłem, że V6 może nie pierdzieć...
|
_________________ "Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!" |
|
|
|
 |
cornholio01

Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 343 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-02-24, 13:13
|
|
|
może i wiedziałeś o tym ale nie chciałeś tego dostrzec ,dla przykładu gdybym chciał to moge być dramatycznie głośny na borli choc i tak cicho nie jest,ale niechce zeby mnie od razu ściągali do boku,a i tak z opini obiektywnych osób wiem na ile sie niesie z mojego czarnucha i do grzecznych nie należy,alarmy też włoncza w samochodach ,tak i podobnie tutaj z dobrym wydechem można sporo zmienić,sam myślę czy jeszcze delikatnie nie zmodyfikuje ale niechce przeginać bo i tak jest sporo za dużo a i po ludziach widze jak idąc odwracają się do tyłu i to z niemałej odległośći - masz teraz pole do popisu montuj coś w astro - porównamy |
|
|
|
 |
ntr
Administrator GM driver :-)

Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2311 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-02-24, 15:43
|
|
|
Ale tu nie chodzi by było głośno, bo to domena Golfiarzy z Remusem.
Mi chodzi o ten bulgot, który na wolnych obrotach jest prawie identyczny jak ten z V8 - to mi się podoba |
_________________ "Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!" |
|
|
|
 |
kojot

Wóz: Chevrolet Camaro
Wiek: 50 Dołączył: 16 Paź 2006 Posty: 707 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
nyos
Wspierający
Wiek: 35 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-02-24, 18:08
|
|
|
ntr napisał/a: | Mi chodzi o ten bulgot, który na wolnych obrotach jest prawie identyczny jak ten z V8 |
to kup sobie V8, będziesz miał bulgot jak w V8 |
|
|
|
 |
Stenn
Wspierający

Wóz: Chevy Tahoe 5.3, GMC Savana 5.7, Chevy G20 5.
Wiek: 52 Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 314 Skąd: Hrubieszów
|
|
|
|
 |
ntr
Administrator GM driver :-)

Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2311 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-02-25, 21:40
|
|
|
hmm, no na filmikach raczej bulgocze niż pierdzi..
Dla mnie raczej zmiana na plus względem tego co mam fabrycznie, no przynajmniej na wolnych bulgocze podobnie jak V8, albo ja głuchy jestem.. |
_________________ "Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!" |
|
|
|
 |
nyos
Wspierający
Wiek: 35 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-02-26, 07:34
|
|
|
Bulgotu takiego jak V8 nie podrobisz, co nie znaczy ze V6 musi chodzic brzydko, najlepszym przykladem jest mustang Macka, ktory jest agresywny i donosny, dopiero jak sie wkreca w obroty to slychac ze to nie V8, ale jad silnika pokazuje. Jak mialem LeBarona to zrobila sie dziura w tlumiku delikatna i tez fajnie chodzil. Ale oczywiscie nie jak V8. |
|
|
|
 |
Midnite Tom
Wspierający

Wóz: 94 Mustang GT
Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 290 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 2014-02-27, 21:57
|
|
|
Głośne są te wymalazki? Można stracić dowód rej. za hałas? |
|
|
|
 |
aro
as far as u can

Wóz: Corvette '79
Wiek: 40 Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 135 Skąd: Ujazdów
|
Wysłany: 2014-02-27, 22:05
|
|
|
Midnite Tom napisał/a: | Można stracić dowód rej. za hałas? |
oczywiście, że można |
_________________ The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes for sale , or not? |
|
|
|
 |
|