Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[SOUND] Pierdzące obciachowo V6? Wystarczy tylko Flowmaster!
Autor Wiadomość
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-24, 10:35   [SOUND] Pierdzące obciachowo V6? Wystarczy tylko Flowmaster!

Ten tłumik (Flowmaster 10 lub 40 series) robi robotę.
Naprawdę nie sądziłem, że V6 może nie pierdzieć... :)











_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
cornholio01 


Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 343
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-24, 13:13   

może i wiedziałeś o tym ale nie chciałeś tego dostrzec :mrgreen: ,dla przykładu gdybym chciał to moge być dramatycznie głośny na borli choc i tak cicho nie jest,ale niechce zeby mnie od razu ściągali do boku,a i tak z opini obiektywnych osób wiem na ile sie niesie z mojego czarnucha i do grzecznych nie należy,alarmy też włoncza w samochodach :mrgreen: :mrgreen: ,tak i podobnie tutaj z dobrym wydechem można sporo zmienić,sam myślę czy jeszcze delikatnie nie zmodyfikuje ale niechce przeginać bo i tak jest sporo za dużo a i po ludziach widze jak idąc odwracają się do tyłu i to z niemałej odległośći - masz teraz pole do popisu montuj coś w astro - porównamy :lol:
 
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-24, 15:43   

Ale tu nie chodzi by było głośno, bo to domena Golfiarzy z Remusem.
Mi chodzi o ten bulgot, który na wolnych obrotach jest prawie identyczny jak ten z V8 - to mi się podoba 8)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
kojot 


Wóz: Chevrolet Camaro
Wiek: 50
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 707
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-24, 15:55   

http://www.youtube.com/watch?v=ycsXWP_2_S4 to też daję radę i taniej ;-)
_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=qulbRsifOiI
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 35
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-02-24, 18:08   

ntr napisał/a:
Mi chodzi o ten bulgot, który na wolnych obrotach jest prawie identyczny jak ten z V8


to kup sobie V8, będziesz miał bulgot jak w V8 :mrgreen:
 
 
Stenn 
Wspierający


Wóz: Chevy Tahoe 5.3, GMC Savana 5.7, Chevy G20 5.
Wiek: 52
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 314
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 2014-02-25, 20:49   

flowmaster 40 bedzie pierdział jak mało który na v6 i wstyd oj wstyd
_________________
www.americancarclub.strefa.pl
www.zlotautamerykanskich.strefa.pl
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-25, 21:40   

hmm, no na filmikach raczej bulgocze niż pierdzi.. :roll:
Dla mnie raczej zmiana na plus względem tego co mam fabrycznie, no przynajmniej na wolnych bulgocze podobnie jak V8, albo ja głuchy jestem.. :roll:
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 35
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-02-26, 07:34   

Bulgotu takiego jak V8 nie podrobisz, co nie znaczy ze V6 musi chodzic brzydko, najlepszym przykladem jest mustang Macka, ktory jest agresywny i donosny, dopiero jak sie wkreca w obroty to slychac ze to nie V8, ale jad silnika pokazuje. Jak mialem LeBarona to zrobila sie dziura w tlumiku delikatna i tez fajnie chodzil. Ale oczywiscie nie jak V8.
 
 
Midnite Tom 
Wspierający


Wóz: 94 Mustang GT
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 290
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2014-02-27, 21:57   

Głośne są te wymalazki? Można stracić dowód rej. za hałas?
 
 
aro 
as far as u can


Wóz: Corvette '79
Wiek: 40
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 135
Skąd: Ujazdów
Wysłany: 2014-02-27, 22:05   

Midnite Tom napisał/a:
Można stracić dowód rej. za hałas?

oczywiście, że można
_________________
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes for sale :roll: , or not?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group