Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
chcę kupić Pontiaca Firebird-a 3gen proszę o porady
Autor Wiadomość
mik 


Wóz: Fbird V6
Wiek: 39
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 85
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Wysłany: 2009-02-08, 21:11   

dzida napisał/a:
To co, walentynki z naszymi blaszanymi kochankami Nie ma sprawy doktor Dzida zrobi kierunki Ale 2 cylindrów to wam raczej nie dodam niestety


jak się moja nie blaszana kochanka o tym dowie, to juz mi tylko blaszana zostanie :-P
ale jestem za
popoludnie dla blaszanej, wieczór dla nie blaszanej ;-)

tylko zeby nas zima tak jak drogowców nie zaskoczyła :lol:
_________________

 
 
 
dobrus 

Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 33
Skąd: waw
Wysłany: 2009-02-09, 16:21   

kilka fotek zrobionych na szybko:













pozdrawiam :twisted:
 
 
dzida 


Wóz: '88 Firebird 5.0 TBI
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2009-02-09, 17:22   

No i git :-D
_________________

 
 
 
mik 


Wóz: Fbird V6
Wiek: 39
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 85
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Wysłany: 2009-02-09, 17:36   

wygląda naprawdę fajnie 8-)
_________________

 
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-10, 00:14   

Tyle gadania na nic.. echh.. :?
Pojeździsz sezon sprzedasz, kupisz BMW i będziesz gadał, że F-Body to kibel. Bezsensu.. :roll:
F-Body bez V8 nie jest prawdziwa rzecz. To tylko ładnie wyglądający, jebiący się non-stop kawał żelastwa. Bezsensu.. :roll:
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
mpnx 
FBND Disco Boy


Wóz: TA 95
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 76
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-02-10, 00:21   

Kuba ty nie rozumiesz rynku... Co by bylo jakby wszyscy kupowali tylko V8 :?: Co by mialy zrobic te biedactwa co se pokupowaly V6, do konca zycia mialyby udawac ze w gumie jest tak samo fajnie jak i bez (a nawet nie w gumie a w sztucznej .... ;-) ):?:
Tak jest obrot i ruch na rynku, Szymon ma robote w czasach kryzysu , jezdzi i zbiera te 5,7 na swapy a V6 rozklada na czesci do V8 :-D
Dobre V6 jest dobre bo mozna je pchnac dalej :-D
_________________
. . . . . . . . . : : : : : Garage of TransAms : : : : : . . . . . . . .
 
 
 
dobrus 

Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 33
Skąd: waw
Wysłany: 2009-02-10, 08:31   

Spokojnie panowie.. :) ostatniego słowa jeszcze nie powiedziałem.. za silnikiem zaczynam się już powoli rozglądać :mrgreen: będe tam pakował 5,7 najprawdopodobniej na jesieni, po tym sezonie. Więc tak może powiem dlaczego akurat to auto. Kupiłem je przede wszystkim ze względu na stan - zero korozji, bude oglądałem dokladnie i wygląda faktycznie na bezwypadkową, wnętrze super zadbane, wyposażenie też ma fajne jak na te auta, wszystko świetnie działa, no w sumie nie mam nic do roboty w tym aucie, poza jakimiś pierdołami :-P typu olej wymienic, gumy na stabilizatorze, amory od klapy, żarowki etc. No i kupiłem go w dobrych pieniądzach.

Oglądalem i dzwoniłem w sprawie kilku V8 i niestety ich stan na ogół pozostawiał wiele do życzenia.. wiec jakaż to frajda z posiadania V8 w beznadziejnej budzie, w ktorej wszystko poza silnikiem jest nie tak (a czesto z samym silnikiem tez byly problemy)? To ja wole na odwrót :-P bo silnik zawsze mozna przerzucić a całą reszte juz gorzej. Póki co jestem zadowolony, naprawde, ze zdjętymi t - topami i tak nie przekraczam 60 kmh :mrgreen: do takiego lajtowego patrolu miasta V6 wystarcza, na trasie fakt słabizna niemiłosierna. Dźwiek mnie sie podoba, choc wiadomo, ze to nie to samo co V8, ale tak jak mówie autko kupiłem z góry z zamiarem swap'a tak więc ... nie ma srania po krzakach :mrgreen:

PS. to autko zostaje ze mną na dłuuuuugo :lol: i nie mam zamiaru wracać do bmw :P mimo,ze tam mialem poznizej 6s do sety, a tu mam jakies 15 z wiatrem... :arrow:

pozdrawiam
 
 
mik 


Wóz: Fbird V6
Wiek: 39
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 85
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Wysłany: 2009-02-10, 09:33   

dobrus napisał/a:
PS. to autko zostaje ze mną na dłuuuuugo i nie mam zamiaru wracać do bmw :P mimo,ze tam mialem poznizej 6s do sety, a tu mam jakies 15 z wiatrem...



to coś słabe te Twoje V6 ;-)
moje do setki ma 12 :mrgreen:

widze, że zamiar masz ten sam co ja :-P
najpierw chcę porobić to co należy zrobić w furze, a na koniec zwięczeniem będzie wrzucenie V8 :-D

tylko u mnie po tym sezonie to chyba jednak nie nastąpi :evil:
_________________

 
 
 
dobrus 

Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 33
Skąd: waw
Wysłany: 2009-02-10, 10:22   

hehe z tymi 15 to troche przesadziłem :-P katalogiem niby 11,5 ma. Co jeszcze mogę powiedzieć o tym aucie, mialo ono do tej pory praktycznie 1 właściciela, w reichu od 92r do października 2008 jezdzila nim 1 osoba, a do PL sprowadzil go koleś w listopadzie, a w lutym już ja go kupiłem :) takze naprawde jestem zadowolony, a silnik wiadomo, sprawa rozwojowa :lol:
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-10, 13:15   

No to pozostaje życzyć wytrwałości w słusznych, jak najbardziej, planach. 8)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
dzida 


Wóz: '88 Firebird 5.0 TBI
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2009-02-10, 15:41   

dobrus napisał/a:
jakaż to frajda z posiadania V8 w beznadziejnej budzie, w ktorej wszystko poza silnikiem jest nie tak (a czesto z samym silnikiem tez byly problemy)?



Kurde no jakbyś moje auto opisał :lol: :lol: :lol:
_________________

 
 
 
dobrus 

Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 33
Skąd: waw
Wysłany: 2009-02-11, 12:35   

hehe z Twoim nie jest tak źle, nie przesadzaj :P mialem na myśli np to: http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C6497564 którego bylem ogladac i chyba łatwiej wymienic w nim rzeczy które są w porządku niż to, co jest sp....lone :-?
 
 
tomekt 
tomekt

Wóz: bird v6 86
Wiek: 47
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 38
Skąd: szczepanki
Wysłany: 2009-02-16, 00:47   

Matys13 napisał/a:
dobrus napisał/a:
jeszcze mam takie glupie pytanie: co oznacza skrót f-body ?


Od nazwiska Pana który zaprojektował nadwozie - niejakiego Pana Fishera ;-)


Wydaje mi sle że Pan Fischer nie zaprojektował nadwozia tylko on a tak naprawde jego synowie prowadzili firmę produkującą wypas wnetrza m.innymi dla GM.
F-body to platforma stworzona do produkcji firebirda/camaro.
W projektowaniu 3 gen brał udział pan Delorian.
jak sie myle to niech mnie ktoś poprawi :-)
 
 
Vini 
T/A 4ever


Wóz: Trans-AM GTA 6.6TPI T-Top
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 357
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2009-02-17, 20:38   

Delorean projektował wszystkie F-Body 1st, 2nd and 3rd gen ale chyba dla pontiac'a
_________________


Trans-AM 400 SLP
Camaro 305 Carb
Caprice 307 Carb
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group