|
AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!
|
Od zera do bohatera..czyli historia mojego Wranglera |
Autor |
Wiadomość |
Stebel
Wiek: 45 Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 12 Skąd: NV, USA
|
Wysłany: 2012-10-22, 08:43 Od zera do bohatera..czyli historia mojego Wranglera
|
|
|
Wranglera kupilem w pazdzierniku 2004 roku. Jest to wersja Sahara z 2000 roku.
Przejezdzilem nim cala zime bez modyfikacji zbierajac kase i pomysly na rozbudowe.
Postanowilem zainstalowac lift zawieszenia Rubicon Express 3.5 cala Super Flex z amorkami OME
Tu porownanie nowyh i starych amorkow
Do kompletu z zawieszeniem doszly nowe kola z 35 calowymi oponami goodyear MT/R, a co za tym idzie musial byc wzmocniony uklad kierowniczy. Fabryczne czesci zastapilem zestawem Heavy duty firmy Currie.Na tej fotce jest porownania tego zestawu z fabrycznymi czesciami
Podnioslem tez bude i silnik o cal przy pomocy zestawu formu M.O.R.E.
Dokupilem tez regulowane rozpinane laczniki stabilizatora przedniego firmy JKS
Przy okazji zainstalowalem tez oslony mostow firmy Warn i nowy stabilizator skretu.
W celu wzmocnienia progow zainstalowalem ochrony firmy Shrockworks ktore wczesniej musialem pomalowac
Operacja zmiany zawieszenia zajela mi 3 dni. Wszystko poszlo w miare gladko nie liczac kilku srub w ukladzie kierowniczym ktore nie bardzo chcialy sie odkrecic. Z pomoca przyszedl mlotek, wiertarka i flex
Kolejne fazy remontu
i efekt koncowy:
A tu obok Jeepa z fabrycznym zawieszeniem i 30 calowymi oponami:
Te zdjecia zostaly zrobione kilka tygodni po pierwszej fazie zmian w jeepie.
A to zdjecia z pierwszej proby wykrzyzu
Pierwszy test nowa zawiecha przeszla w kultowym dla wszystkich maniakow offroadu Moab.
Niestety wyprawa do Moab pokazala ze opuszczenie reduktora nie daje za wiele w walce z wibracjami i zdecydowalem dokupic zestaw SYE i nowy tylny wal CV do Toma Woodsa... do tego regulowane gorne tylne wahaczenowe i nowe mocowania amotryzatorow zeby ustawic odpowiedni kat tylnego mostu. Instalacja tego zestawu byla dziecinnie prosta i zajela mi okolo 4 godziny.
Nastepnie przyszedl czas na klatke...Zdecydowalem sie na produkt firmy RockHard...widzialem ja w akcji i czuje sie bezpiecznie wiedzac ze cos takiego mnie chroni.
Na jeepie pojawily sie rowniez blotniki Flat fenders zbudowane przez Spyder Customs oraz nowe kierunkowskazy LED wbudowane w przedni grill.
W miedzyczasie w ramach ciaglego udoskonalania dokupilem regulowane panhardy na przod i tyl, nowa oslone baku firmy Kilby, oslone silnika Warn(jest to jak do tej pory jedyny produkt ktorego nie polecam), nowy przedni zderzak"stinger" od spyder customs, tylny zderzak z mocowaniem na kolo zapasowe firmy LOD.
Fotki zrobione na roznych szlakach w ciagu pierwszego roku uzytkowania z nowa zawiecha roku:
Dla tych ktorzy lubia cyferki:
Odleglosc od srodka kola do blotnika przed liftem wynosila 18.5 cala teraz ta sama odleglosc to 24.5 cala. Rubicon Express jest znany z tego ze zaniza wartosci w swoich liftach...jak by nie patrzyl po odjeciu cala body liftu uzyskalem okolo 5 cali liftu zawieszenia
Nastepnie pojawily sie Opony Maxiss Creepy Crawler w rozmiarze 35x12.50x15 oraz wyciagarka Warn 9.5ti
Potem doszly blokady i wzmocnione polosie w obu mostach.
Przed wyjazdem do Moab jeep zoatsl poddany kolejnej modyfikacji...tym razem pojawily sie blokady w obu mostach :rock:
Pare fotek z tego okresu zycia wranglera:
Kolejnym kompletem opon byly BFG KM2 w rozmiarze 35x12.50x15.
Najnowsze zmiany - nowe felgi i opony. Raceline monster black beadlock i goodyear MT/r Kevlar 35x12.50x15 oraz amorki Rubiconexpress.
Tu jako przewodnik polskiej grupy w Moab:
A tu oba moje amerykany gdzies na srodku pustyni w Nevadzie w drodze z Moab:
Oczywiscie na wyposazeniu Jeepa jest CB radio Cobra, GPS Lowrance Baja5HDS, Hi-lift i inne mniej lub bardzoej niezbedne w terenie graty. |
|
|
|
|
bakupno
Wspierający ...
Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 305 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-10-22, 09:25
|
|
|
Nie moja bajka, fajnie zrobione auto |
_________________ Pozdrawiam
Piotrek
|
|
|
|
|
**OSKAR**
Wspierający
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 157 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-10-22, 17:05
|
|
|
Fajne ,fajne ,a nie myślaleś nad tym ,żeby kupic sobie jakąs Vette i śmigać po tych prostych po horyzont ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|